? ??????????????So Random? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??48 Grabs Today. 1058 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Happy Fall! (New)? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??3 Grabs Today. 842 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 13, 2012

.:. "Kota Luar Biasa"' .:.

Salam..

Salam awal Muharam.. :) semoga tahun baru yang bakal tiba kita manfaatkan sebaik-baiknya.. Alhamdulillah kerana nikmat umur yang dipinjamkan masih ada, dan yang penting nikmat iman dan Islam, yang hanya golongan terpilih dapat merasainya.. Moga-moga KITA SEMUA tergolong dalam golongan terpilih, ameen... :)

Pulang dari satu 'pelarian dari kehidupan biasa' ke "Kota Luar Biasa", ternyata sy keletihan namun tenggelam dalam seribu kenangan melalui ingatan.. Melihat sesuatu yang cukup berbeza disini, menyebabkan sy merasa satu 'undescribable' yang menyelinap ke dalam hati sy.. Sy memandang sambil membuat kesimpulan, merencana untuk menganjak paradigma.. Mendengar, melihat, memerhati.. Sy tersenyum dalam gusar melayan kerenah diri sendiri.. Pasti ada hikmah yang tersirat, sy memujuk.. Enggan menyentuh lagi hati yg sangat bererti itu.. Terlalu banyak tanggungjawab yang digalas, rasa yang disimpan yang tak mampu sy duga.. Banyak yg ingin sy katakan, tapi masa tak mengizinkan.. Maaf kerana seringkali apa yg difikirkan tertulis dan terlukis jelas di wajah, sebab sy sendiri tak memahami.. Terima kasih untuk seribu pengalaman berharga, dari "KOTA LUAR BIASA".. :)

2 comments:

inni akhafullah said...

maaf kan sy ye..sbb biar awk berpenat lelah di 'kota luar biasa' yg pd sy biasa..tp membebankan awk..sy mntk maaf..kebiasaan berada d 'kota luar biasa' buat sy rasa ianya biasa...sori dear..:(

.:. Fairuz Nuraddin .:. said...

tak membebankan la.. :) sy appreciate pengalaman tu, bukan senang nak sampai 'kota luar biasa' tau.. hehe.. awak xde salah ape pun.. eyt, thanks for everything ea.. <3..