? ??????????????So Random? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??48 Grabs Today. 1058 Total Grabs. ??????Pr
eview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????Happy Fall! (New)? ????? ?? ???Rating: 4.0 (2 Ratings)??3 Grabs Today. 842 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 8, 2011

.:. +1, -1 .:.

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, segala pujian hanya bagi Allah, dan tidak lupa, selawat dan salam ke atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.. Hari ini kita masih diberi nikmat Iman dan Islam, dan masih hidup di atas muka bumi ini.. 

Salam Ramadahan Al-Mubarak kepada semua.. Setelah 8 hari berlalu, sejauh manakah kita mensyukuri kehadiran bulan penuh keberkatan ini dengan meningkatkan amalan kita..? Bersama kita renungkan.. InsyaAllah..



Kini umur sy telah mencecah 21 tahun, alhamdulillah.. Hari lahir sy diraikan oleh ahli keluarga dan ratusan doa dari rakan sahabat di dalam bulan yang mulia ini.. Terima kasih semua, kerana mengingatkan bahawa usia sy telah bertambah setahun lagi, dan bermakna hayat sy akan berkurang setahun lagi.. Terima kasih kerana ucapan tanda ingatan kalian diiringi dengan doa.. Dan doa itulah yang amat sy harap2kan.. Semoga dimakbulkan Allah, ameen~

Duhai hati, insafilah kematian yang semakin hampir ini.. Duhai diri, kenangilah dosa-dosa yg telah kau lakukan dan manfaatkanlah sisa umur yg berbaki..

Salam muhasabah pada semua, di bulan Ramadahan yg penuh barakah ini.. Selamat beribadah.. Selamat beramal..


>> "Setiap jiwa pasti merasakan kematian,..."<<
(Al-Imran : 185)

p/s :Terharu.. Orang lain mungkin hanya ingat sy waktu birthday sy.. Tapi sahabat sy selalu ingat sy and sentiasa doakan sy..  Terima kasih duhai sahabat..

0 comments: